Borgmesterkandidat-duel og ‘politisk fredagsbar’

Kategori Ingen Kategori

Ugeposten:

Kære partiforeningsformænd.

Hermed en mail som I meget gerne må sende til samtlige kandidater, bagland, partisoldater og alle andre I mener bør informeres.

På fredag d. 17. november inviterer Ugeposten til valgets mest slagkraftige duel – og bagefter til politisk fredagsbar, hvor vi sammen kan skylle duellen ned i en tår øl, og ønske hinanden et godt valg.

De tre valgforbunds frontfigurer; Kim Valentin, Anders Gerner Frost og Bo Jul Nielsen mødes i en ansigt-til-ansigt borgmesterkandidat-duel i Gribskov Kultursal kl.20-21.

Her vil de tre borgmesterkandidater på skift stille hinanden spørgsmål som er forberedt på forhånd. Hver borgmesterkandidat må hver stille to spørgsmål til hver af de to øvrige borgmesterkandidater.

Til allersidst kommer Jesper Behrensdorff (C) og stiller hver af de tre forhåndsfavoritter til borgmesterposten ét spørgsmål hver.

Venstre, NytGribskov og Socialdemokratiet har sammen med Ugeposten sikret økonomien til, at hele debatten livestreames på Ugepostens facebookside, så debatten og de skarpe spørgsmål og skarpe svar kommer ud til så mange vælgere som muligt, live.

Hver ting til sin tid: Til denne debat er det oplagt at salen fyldes med partier, kandidater, læsere og vælgere, og alle andre der måtte have lyst til at være med til at skabe den helt rigtige duel-stemning. Og denne aften er det helt på sin plads med ekstra høje klapsalver, buh-råb, fest og farver og meget gerne partifarver, balloner eller andet der kan gøre aftenens debat ekstra festlig.

Lad dette være en opfordring. ?

Efter duellen åbnes ’politisk fredagsbar’ i Gribskov Kultursals foyer.

Her er I alle meget velkommen til inden duellen at opstille plakater, rollups eller andet valg-merchandise, så foyeren kan emme af politisk stemning efter duellen.

Baren er åben fra kl.21 og der sælges koldt fadøl og andre drikkevarer til gode valg-priser.

Det er vores håb at alle vil deltage i denne ’fredagsbar’ så vi denne sidste fredag inden valget kan drikke dus og ønske hinanden et godt valg – i demokratiets bedste ånd.

Ingen tilmeldinger – bare kom glad. ?

BORGMESTERKANDIDATDUEL

GRIBSKOV KULTURSAL

FREDAG D. 17. NOVEMBER KL.20.00

(Vi går live med duellen kl.20, så kom gerne i god tid før…)