Venlighed eller højreorienteret arbejdsgiverpolitik

DF mener ikke at flygtninge skal hjælpes med enkeltydelser fra kommunen. Heller ikke selvom lovgivningen giver mulighed herfor, hvorved de reelt opfordrer kommunen til ulovligheder. Den asociale begrundelse er at asylsøgere kommer hertil for at opnå de højeste sociale ydelser uden at bestille noget. Når DF påstår at der skal være incitament til at tage lavtlønnet arbejde for asylsøgere, og taler om flygtningenes manglende motivation for at arbejde. Det er præcis samme synspunkter DF fremturer med i.f.t alle andre på kontanthjælp.

De skal bare finde noget arbejde. Gab gab, den samme gamle traver.

Jeg skal i stedet opfordre DF og fortælle om de støtter apartheid med forskellige rettigheder afhængig af oprindelsesland og religion. Det er her svært for DFs vælgere at forstå, at deres flygtningepolitik går ud på at hele Danmark skal indrettes som en arbejdslejr, hvor alle arbejder gratis og arbejde kaldes arbejdspraktik, fleksjob, aktivering osv. DF forstår stadig ikke at flygtningene flygter fra vores bomber, for havde de gjort det ville de og andre bombe-tosser vel ikke sende bombefly til Syrien, eller bruge 35 Mia. kr. på KØB AF NYE KRIGSFLY.

Fred er meget bedre end krig. Danmark var en gang kendt for vores humanisme og overholdelse af menneskerettigheder. Vores velfærdssamfund som det har taget generationer om at bygge op, har regeringen og dens støttepartier meget travlt med at køre ned. Desværre er DF ikke generet af den virkelighed, som rammer mange folk, men kører massiv krigspropaganda mod vores velfærdssystem. DF har her været dem der gik forrest med nedskæringerne: Forringelser af dagpenge, fjernelse af efterløn, stramninger for pensionister, handicappede, kontanthjælpsmodtagere og flygtninge.

DF bygger på frygt for virkeligheden. Her er venligboerne rundt omkring et godt alternativ.

Jørgen Flyr, Enhedslisten
Krebs-Kjæret 4, Udsholt